Intrebari si raspunsuri

Pentru a vă putea răspunde la întrebarile dvs. avem nevoie obligatoriu de data exacta a nașterii sau numărul dosarului dvs. de pensie (nr. dosarului de pensie doar pentru persoanele care domiciliază în raza de activitate a instituției noastre ) Dacă nu ne prezentați aceste informații nu vă putem răspunde la întrebările dvs. Vă mulțumim

Ai o intrebare? Click aici pentru a posta intrebarea ta.

 

          În atenția persoanele care trimit documente prin e-mail  office@pensiicluj.ro  , pentru protejarea sistemul informatic al instituției și pentru a nu risca marcarea mesajului dumneavoastră ca „spam” (din acest motiv fiind șters), vă rugăm să aveți în vedere:

 – nu trimiteți prin forward mesaje primite de la terțe persoane;

– pe cât posibil, folosiți pentru comunicarea cu CJP Cluj, adresa de e-mail personală;

– în conținutul mesajului comunicați clar și succint solicitarea dumneavoastră și semnați mesajul cu numele și datele dumneavoastră de contact.

Vă mulțumim pentru înțelegere.

Depunere contestatie dosar respins

De la: RUSU ALEXANDRU | 1 Aprilie 2020
Intrebare
Va rog sa-mi spuneti modalitatea cum pot sa inregistrez o contestatie impotriva deciziei de respingere a dosarului de pensie, datorita nerecunoasterii grupei.Am fost la institutie insa este lacat pe usa. Multumesc
Raspuns
Va rugam sa recititi cu atentie decizia dvs. de pensie. Deciziile emise de casele teritoriale de pensii pot fi contestate, in termen de 45 de zile de la comunicare, la instanta judecatoreasca competenta .

Acte necesare

De la: Ioan gheorghe Frentiu | 1 Aprilie 2020
Intrebare
De ce acte am nevoie,pt a depune un dosar de pensionare,pe caz de boala? Mentionez ca am lucrat până acum,iar acum din cauza bolii,nu mai pot lucra. Am insuficiență reală cronica,și fac dializa.
Raspuns
In cazul dvs., va rugam sa solicitati informatii detaliate la telefon 0264-592170 sau e-mail   expertiza_cjp_cluj@yahoo.com

Dosar pensie de invaliditate

De la: Valer Dobocan | 1 Aprilie 2020
Intrebare
În ce stadiu este dosarul meu? Când voi primi banii?
Raspuns
Decizia dvs. a fost restituita   de catre Posta Romana , dvs. nefiind gasit  la domiciliu. Urmeaza sa va retrimitem decizia  la domiciliul dvs. din cartea de identitate, prin Posta Romana iar in luna aprilie veti primi in cont pensia impreuna cu diferentele aferente.

Pensie pe card

De la: Iacab Clara | 1 Aprilie 2020
Intrebare
Buna ziua, As dori sa incasez pensia pe card. Din cate inteleg, se pot trimite actele pe e-mail. Intrebarea mea este : se poate vira pensia in contul fiului sau ficei mele, avand in vedere ca avem acelasi nume de familie si aceeasi adresa? Eu nu am cont bancar, si nici posibilitatea (momentan) de a-mi deschide unul. Multumesc.
Raspuns
Nu.

Nu am

De la: Liviu Cont | 1 Aprilie 2020
Intrebare
Am 63 ani 6 luni grupa 2 munca 4 ani 1oo la 100 si 5 ani 75 la 100 vechime în munca 45 ani când mă pot pensiona
Raspuns
Cazurile noi de inscriere la pensie nu se pot inregistra decat telefonic ( nu se programeaza in prealabil) , in ziua indeplinirii conditiilor: -0264-431010 interior 128 sau 142 -07300711008 Va rugam cititi cu atentie materiale de presa postate pe prima pagina a site-ului institutiei. Abia dupa terminarea situatiei de urgente pe teritoriul Romaniei va urma sa fiti contactat  telefonic pentru a prezenta la Casa de Pensii dosarul faptic. Apreciem ca puteti sa solicitati telefonic inregistrarea dosarului de pensie anticipata partiala iar daca indepliniti conditiile de pensie limita de varsta vi se va acorda pensia cea mai avantajoasa  (  doar in situatia mentionata).

Dosar ptr. pensionare

De la: Lola Liviu | 31 Martie 2020
Intrebare
Care este stadiul dosarului meu ptr. pensionare?
Raspuns
Solicitarea dvs. va fi inaintata serviciului de specialitate pentru analizare si finalizare. Dupa emiterea deciziei, aceasta se trimite la domiciliul dvs. din cartea de identitate , prin Posta Romana.

Pensie anticipata

De la: Maria Rus | 31 Martie 2020
Intrebare
Ce trebuie sa fac pentru a depune solicitare de pensie anticipata?
Raspuns
Cazurile noi de inscriere la pensie nu se pot inregistra decat telefonic ( nu se programeaza in prealabil) , in ziua indeplinirii conditiilor: -0264-431010 interior 128 sau 142 -07300711008 Va rugam cititi cu atentie materiale de presa postate pe prima pagina a site-ului institutiei. Abia dupa terminarea situatiei de urgente pe teritoriul Romaniei va urma sa fiti contactata  telefonic pentru a prezenta la Casa de Pensii dosarul faptic.

somaj tehnic

De la: Ana Groza | 31 Martie 2020
Intrebare
Buna;sant pensionara dar si lucrez doresc sa stiu daca sa inchis firma pot beneficia de somaj tehnic. Multumesc
Raspuns
Intrebarea dvs. excede domeniul de activitate al institutiei.Va indrumam sa va adresati angajatorului dvs.

Plata pensiei pe cardul fiului meu

De la: Mlesnita Lucretia | 31 Martie 2020
Intrebare
Am 93 ani. Postasul care-mi aduce pensia in bani cash poate sa-mi transmita virusul si atat prin contact personal (circula la multi batrani) si prin bani infectati. Datorita epidemiei nu am nici posibilitatea sa ies la cumparaturi. Doresc sa-mi trimitei pensia in contul cardului FIULUI MEU, care imi lasa produsele la usa. Ce trebuie sa fac pentru a primi pensia pe cardul fiului meu?
Raspuns
Ne pare rau dar virarea in cont nu se poate face decat intr-un cont al dvs. , la o banca cu care Casa Nationala de Pensii Publice a incheiat conventie.

Intrebare de la RADU CALIN BARTA

De la: RADU CALIN BARTA | 31 Martie 2020
Intrebare
As dori sa aflu,daca cartea de munca si o parte din contracte mi sau deteriorat ( incendiu ).cum as putea sa obtin un act cu vechimea in munca care sa imi ajute la pensionare ?. Va multumesc !
Raspuns
Pentru perioada lucrata inainte de 01.04.2001 trebuie sa va adresati fostilor dvs. angajatori sau firmelor pastratoare de arhive pentru a  solicita adeverinte de vechime si salar intocmite in conformitate cu prevderile legale in vigoare.