Program cu publicul

Având în vedere trecerea de la starea de urgență la starea de alertă, începând cu data de 15.05.2020, Casa Județeană de Pensii Cluj își va desfășura activitatea astfel:

  • Începând cu data de 15.05.2020 se reia activitatea de depunere a dosarelor de înscriere la pensie-cazuri noi; a cererilor de recalculare care presupun anexarea unor documente originale și a cererilor de acordare a ajutorului de deces, activitate care se rezumă strict la depunerea acestora și primirea numărului de înregistrare.

            Programul cu publicul este de luni până joi între orele 8.00-14.00, vineri între orele 8.00-13.00

  • În ceea ce privește celelalte tipuri de servicii, recomandăm să se apeleze la poșta electronică, serviciile poștale/servicii de curierat, telefon, fax.

 Coordonatele de contact ale instituției noastre:

        Casa Judeteana de Pensii Cluj:

  • Adresa poștală: Cluj Napoca, Str.George Cosbuc, nr.2, Cod Poștal 400375
  • POȘTĂ ELECTRONICĂ:
  • office@pensiicluj.ro
  • comunicare.cluj@cnpp.ro
  • stagii.cluj@cnpp.ro@cnpp pentru: încheiere contracte de asigurare socială, rezilierea contractelor de asigurare   socială, solicitare de eliberare a stagiului de cotizare, solicitare eliberare document E101 pentru persoanele care desfășoară muncă sezonieră în Germania

TELEFON:

  • 0730.014.325 –Audiențe telefonice Director Executiv Adjunct
  • 0730.015.091-Audiențe telefonice Director Executiv Adjunct Direcția Stabiliri și Plăți Prestații
  • 0730.711.008 -Audiente telefonice/Consiliere de specialitate
  • 0264.598.088 -Audiente telefonice/Consiliere de specialitate, Informatii de interes general
  • 0264.431.010 interior 142– Consiliere, Informatii de interes general
  • 0264.431.010 interior 134– Informatii referitoare la stabilire pensii
  • 0264.431.010 interior 134– Informatii referitoare la plăți pensii
  • 0264.431.010 interior 109– Informatii referitoare la stabiliri pensii internationale
  • 0264.431.010 interior 122– Informatii referitoare la evidenta contribuabili
  • 0264.431.232 –Informații accidente de muncă și boli profesionale

                 FAX: 0264.450.080

Casa Locală de Pensii Turda:

  • Adresa poștală: Mun.Turda, Str.Republicii, nr.15
  • POȘTĂ ELECTRONICĂ   turda.cluj@cnpp.ro
  • TELEFON : 0264.316.450

Casa Locală de Pensii Dej :

  • Adresa poștală: Mun.Dej, Str.1 Mai, nr.25
  • POȘTĂ ELECTRONICĂdej.dej@cnpp.ro
  • TELEFON : 0264.211.669

 

        SERVICIUL COMUNICARE 

  • Informatii si  consiliere pe probleme de pensii
  • Verificare si inregistrare dosare de  pensie limita de varsta, anticipata, anticipata partiala, invaliditate, urmas
  • Inregistrare cereri pentru recalcularea pensiei
  • Inregistrare  cereri pentru acordarea pensiei de serviciu
  • Inregistrare cereri  pentru acordarea unor drepturi cuvenite in baza unor legi speciale
  • Inregistrare cereri    pentru trecerea la pensie limita de varsta  ( daca este cazul)
 

Camera 1 A

Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

Vineri , orele 8.00-13.00

 

 

Verificare   si inregistrare dosare in conformitate cu Legea 189/2000

Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

Vineri , orele 8.00-13.00

Camera 1A

  • Informatii privind plata pensiei
  • inregistrarea documentatiei pentru ajutorul de deces
  • inregistrarea documentatiei pentru pensia pe luna decesului
  • eliberare adeverinte cu plata pensiei pe luna decesului
  • inregistrare cerere reordonantare pensie neincasata
  • inregistrare cerere eliberare adeverinte pensie
  • eliberare adeverinte cu  cuantumul pensiei
  • inregistrare cereri  eliberare tichete de calatorie  gratuite ( pentru legi speciale)
  • eliberare tichete de calatorie  gratuite  ( pentru legi speciale)
  • inregistare cereri pentru eliberarea timpului util la pensie
  • eliberare adeverinte cu timpul util la pensie
 

 

Ghiseul nr.11

Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

Vineri , orele 8.00-13.00

  • Programare audiente
  • inregistrare cereri schimb  domiciliu
  • inregistrare cereri schimb nume
  • inregistrare cereri transfer pensie
  • inregistrare cereri sistare plata pensie
  • virare pensie in cont bancar
  •  inregistrare cereri pentru eliberare adeverinta cu stagiul de cotizare,
  • inregistrare adeverinte pensie urmas
  •  eliberare cupoane de pensii
  • inregistrare contestatii decizii pensii, sesizari, petitii pensie
  • eliberare carnete de munca  si decizii pensii returnate
  • inregistrare cereri pentru  acordarea indemnizatiei conform  Decret 118/90 ( dupa ce se primeste  Hotarararea de la Agentia Judeteana de Prestatii si Inspectie Sociala)
  • inregistrare acte de la angajatori

                             

 

Ghiseul nr.14

 

Luni -Joi,orele 8.00 –14.00

Vineri , orele 8.00-13.00

 DIRECTIA ECONOMICA,EVIDENTA CONTRIBUABILI     Biroul Evidenta Contribuabili

  •  Depunere declaratii lunare rectificative
  • Eliberare stagii de cotizare

 

 

Ghiseul nr.4

Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

Vineri , orele 8.00-13.00

 

*in ultima zi lucratoare din luna nu este program cu publicul

  • Programari eliberari carnete de munca pentru beneficiarii de declaratii si contracte de asigurare
Ghiseul  nr.4

Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

Vineri , orele 8.00-13.00

*in ultima zi lucratoare din luna nu este program cu publicul

  • Declaratii de asigurare  (probleme referitoare  la perioada inainte de 01.07.2012)  
  • Contracte de asigurare                                                                            
  Ghiseul nr.4

Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

Vineri , orele 8.00-13.00

*in ultima zi lucratoaredin luna nu este program cu publicul

     Casierie

  • 1.)Incasari contributie de asigurari sociale, debite asigurati  
  • 2.)Plati drepturi de asigurari sociale

 

      

 

1.)Luni – Vineri ,

orele 8.00 – 11.30

Ghiseul  nr. 4

2.) Luni – Joi,  orele 13.00 – 14.30

Vineri, orele 12.00 – 13.30

Ghiseul  nr. 4

*In ultima zi lucrătoare din luna nu se fac plăţi şi încasări

 

Biroul Pensii Comunitare

Relatii cu publicul

Ghiseul nr.5

Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

Vineri , orele 8.00-13.00

  •   Inregistrare cererii bilete de tratament  si odihna
  • Eliberare bilete de tratament

 

 

 

 

 

 

Ghiseele  nr.7 si 8

Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

Vineri , orele 8.00-13.00

Atentie !!!

Cererile aprobate se afiseaza la sfarsitul  fiecarei serii pentru seria urmatoare iar incasarea si ridicarea biletului de tratament repartizat se face pana  cel tarziu cu 5 zile lucratoare  inainte de inceperea seriei , dupa care se trece la redistribuirea biletelor de tratament neridicate

 

 COMPARTMENTUL DE EXPERTIZA MEDICALA

  • Expertiza Medicala si recuperare a capacitatii de munca
Luni – Joi   orele 8.30 – 13.00

Str. Motilor nr.19-21

COMISIA REGIONALA DE CONTESTATII

(pt. Expertiza Medicala)

 

Vineri orele 8.30-13.00

Str. Motilor nr.19-21

 

CASA LOCALA DE PENSII TURDA

Informatii privind stabilirea pensiilor Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

 Vineri , orele 8.00-11.00       

Informatii privind plata pensiilor Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

 Vineri , orele 8.00-11.00

Contracte  de Asigurari Sociale , Depunere declaratii rectificative   Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

 Vineri , orele 8.00-11.00       

COMPARTMENTUL DE EXPERTIZA MEDICALA

  • Expertiza Medicala si recuperare a capacitatii de munca
  Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

CASA LOCALA DE PENSII DEJ

Informatii privind stabilirea si plata pensiilor          Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

               Vineri , orele 8.00-11.00       

Depunere declaratii nominale           Luni – Joi,  orele 8.00 – 14.00

             Vineri , orele 8.00-11.00       

COMPARTMENTUL DE EXPERTIZA MEDICALA

  • Expertiza Medicala si recuperare a capacitatii de munca
      Luni – Joi, orele 8.00 – 14.00