Casa Judeteana de Pensii Cluj publica Anexa privind achizitiile directe pentru anul 2025 .
Casa Judeteana de Pensii Cluj publica Programul Anual al Achizitiilor Publice pentru anul 2025.
Casa Judeteana de Pensii Cluj publica Strategia anuala de achizitii publice pentru anul 2025.
Casa Judeteana de Pensii Cluj intentioneaza sa achizitioneze Servicii postale de distribuire a corespondentei (Anexa 2 la Legea nr.98/2016) pentru perioada 01.05.2024 – 31.12.2024. Achizitia se realizeaza in baza Normelor procedurale interne ,elaborate pentru categoria de Servicii sociale si alte servicii speciale incluse in Anexa 2 la Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.Documentatia de atribuire se gaseste atasata prezentului anunt.
Achizitia directa avand ca obiect ” Servicii de traducere autorizata ” pe anul 2024, a fost atribuita urmatorului ofertant :
- SC ADM TRAD SRL
Pretul ofertei financiare este de 160.850 lei fara TVA. Raportul procedurii se gaseste atasat anuntului.
Casa Județeana de Pensii Cluj intenționează sa achiziționeze pe perioada 01.03.2024-31.12.2024 „Servicii de transport valori monetare pentru CJP Cluj” și „Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmare antiefractie si interventie rapida prin dispecerat”, la sediile Caselor Locale de Pensii Dej și Turda in condițiile și cu respectarea cerințelor Documentației de atribuire atașată.
Casa Judeteana de Pensii Cluj invita operatorii interesati sa participe cu oferte la achizitia directa de Servicii de traducere autorizata, in conditiile si cu respectarea cerintelor documentatiei de atribuire atasata. Achizitia se va finaliza cu atribuirea unui Contract de servicii pentru anul 2024.
Casa Judeteana de Pensii Cluj publica programul anual de achizitii publice pentru anul 2024,parte a strategiei anuale de achizitii.Aceasta se va definitiva dupa aprobarea bugetului pentru anul 2024.
Casa Judeteana de Pensii Cluj in calitate de autoritate contractanta initiaza achizitia directa, conform art.7 alin 5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, „Servicii in vederea asigurarii activitatii de securitate si sanatate in munca,aparare impotriva incendiilor si protectie civila” pe anul 2023, cu respectarea si in conditiile solicitate prin caietul de sarcini si a invitatiei de participare atasate.
Achizitia directa avand ca obiect „Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul din compunerea sistemului informatic” al CJP Cluj, pe anul 2023,a fost atribuita urmatorilor ofertanti :
- Lotul 1 MAS IT EXPERT SRL cu oferta financiara de 8.200 lei fara tva
- Lotul 2 Nu s-au depus oferte
- Lotul 3 KIT TECHNOLOGY SRL cu oferta financiara de 1.750 lei fara tva
Nota de evaluare se gaseste atasata anuntului.