Intrebare:
Buna ziua , Va rog sa-mi spuneti la ce interval raspundeti la intrebari? Postarea de intrebari la care sa nu mai primesti raspuns pune la indoiala acest portal on-line .Sau acest portal este optional pentru Casa de Pensii - chiar nu stiu de aceea intreb ? Multumesc.
Buna ziua , Va rog sa-mi spuneti la ce interval raspundeti la intrebari? Postarea de intrebari la care sa nu mai primesti raspuns pune la indoiala acest portal on-line .Sau acest portal este optional pentru Casa de Pensii - chiar nu stiu de aceea intreb ? Multumesc.
Raspuns:
Raspunsul nostru a fost incarcat pe site la 2 zile de la data cand ati postat dvs. intrebarea . Asa cum am mai explicat de nenumarate ori , intrebarile se lucreaza in ordinea inregistrarii pe portal, la unele se poate raspunde pe loc, iar pentru celelalte este nevoie, uneori, de informatii si/sau puncte de vedere ale serviciilor de specialitate, fapt ce genereaza unele intarzieri in formularea raspunsurilor la intrebarile respective. De asemenea, va informam ca pentru aceasta componenta de activitate lucreaza o singura persoana care elaboreaza raspunsurile la aceste intrebari si care are si alte sarcini de indeplinit. Dupa cum se poate observa, problematica este diversa iar raspunsurile destul de complexe. Intrebarile se iau la rand, la unele se poate raspunde pe loc, altele urmeaza etapele enuntate mai sus. Daca mai intervin si probleme tehnice atunci se intarzie cu postarea raspunsurilor. Incercam sa sintetizam raspunsurile, sa fie concise, sa eliminam datele cu caracter personal. In spatele celor cateva randuri postate pe site se afla munca si timpul mai multor functionari, in incercarea noastra de a ne face utili beneficiarilor sistemului public de pensii. Avand in vedere natura activitatii serviciului nostru ,incercam sa fim cat mai promti ,in primul rand sa servim persoanele care se prezinta la institutia noastra in timpul programului cu publicul si apoi cele care folosesc alte mijloace de comunicare. Trebuie sa aveti in vedere ca raspunsurile noastre sunt informative , formulate doar in baza informatiilor furnizate in mesaj , pentru un raspuns punctual, aceste persoane trebuie sa se adreseze Casei de Pensii din raza de domiciliu impreuna cu actele justificative de vechime ,acte de stare civila si grupa de munca (daca este cazul). Drept dovada , institutia noastra acorda zilnic consiliere la institutia noastra, camera 1A , intre orele 8-13 si la sediile Caselor Locale de Pensii din Dej si Turda. Am aprecia faptul ca daca veti urmari raspunsurile noastre veti gasi multe persoane care ne-au multumit pentru raspunsurile primite si veti vedea ca persoanele care ne scriu sunt din toata tara , nu numai din judetul nostru.In conformitate cu legislatia in vigoare raspunsul la petitii se acorda in termen de 30 de zile. Va asiguram de intreaga noastra consideratie .
Raspunsul nostru a fost incarcat pe site la 2 zile de la data cand ati postat dvs. intrebarea . Asa cum am mai explicat de nenumarate ori , intrebarile se lucreaza in ordinea inregistrarii pe portal, la unele se poate raspunde pe loc, iar pentru celelalte este nevoie, uneori, de informatii si/sau puncte de vedere ale serviciilor de specialitate, fapt ce genereaza unele intarzieri in formularea raspunsurilor la intrebarile respective. De asemenea, va informam ca pentru aceasta componenta de activitate lucreaza o singura persoana care elaboreaza raspunsurile la aceste intrebari si care are si alte sarcini de indeplinit. Dupa cum se poate observa, problematica este diversa iar raspunsurile destul de complexe. Intrebarile se iau la rand, la unele se poate raspunde pe loc, altele urmeaza etapele enuntate mai sus. Daca mai intervin si probleme tehnice atunci se intarzie cu postarea raspunsurilor. Incercam sa sintetizam raspunsurile, sa fie concise, sa eliminam datele cu caracter personal. In spatele celor cateva randuri postate pe site se afla munca si timpul mai multor functionari, in incercarea noastra de a ne face utili beneficiarilor sistemului public de pensii. Avand in vedere natura activitatii serviciului nostru ,incercam sa fim cat mai promti ,in primul rand sa servim persoanele care se prezinta la institutia noastra in timpul programului cu publicul si apoi cele care folosesc alte mijloace de comunicare. Trebuie sa aveti in vedere ca raspunsurile noastre sunt informative , formulate doar in baza informatiilor furnizate in mesaj , pentru un raspuns punctual, aceste persoane trebuie sa se adreseze Casei de Pensii din raza de domiciliu impreuna cu actele justificative de vechime ,acte de stare civila si grupa de munca (daca este cazul). Drept dovada , institutia noastra acorda zilnic consiliere la institutia noastra, camera 1A , intre orele 8-13 si la sediile Caselor Locale de Pensii din Dej si Turda. Am aprecia faptul ca daca veti urmari raspunsurile noastre veti gasi multe persoane care ne-au multumit pentru raspunsurile primite si veti vedea ca persoanele care ne scriu sunt din toata tara , nu numai din judetul nostru.In conformitate cu legislatia in vigoare raspunsul la petitii se acorda in termen de 30 de zile. Va asiguram de intreaga noastra consideratie .