Intrebare de la Vladimir Gonteanu la data 09/12/15 10:48

Intrebare:
Nu-mi mai gasesc cartea de munca care acum cativa ani ( 6-7 ani ) mi s-a eliberat de catre institutia bugetara ( scoala ) unde lucrez. Urmeaza sa merg in pensie si doresc sa stiu ce demersuri trebuie sa fac pentru a-mi intocmi dosarul de pensie avand in vedere ca nu mai am cartea de munca originala .Am o copie xerox a Cartii de Mu8nca facuta pentru alta situatie acum cativa ani , copia fiind certi8ficata conform cu originalul de conducerea scolii unde lucrez . Poate copia inlocui originalul ? trebuie sa fac alte demersuri de reconstituire a cartii de munca ? Din cate stiu Cartile de munca ale tuturor bugetarilor au fost scanate si exista in format electronic la casele de pensii judetene. Rog lamurire ce trebuie sa fac , unde trebuie sa ma adresez caci luna aceasta imlinesc varsta de pensie. Multumesc. Vladimir Gonteanu
Raspuns:
SquirrelMail
Dvs. trebuie sa declarati la Monitorul Oficial pierderea carnetului de
munca ( sa pastrati chitanta de la Monitor) si sa solicitati la actualii
si fostii dvs. angajatori adeverinte de vechime si salar intocmite in
conformitate cu prevederile legale in vigoare , Legea 263/2010 si HG
257/2011.