Achizitii publice
  • ANUNT DE ATRIBUIRE
    Publicat la: 7 noiembrie 2017

  • ACHIZITIE DIRECTA -STATII DE LUCRU

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ, in calitate de autoritate contractanta invita operatorii interesati sa participe cu oferta pentru achizitia a 16 bucati Statii de lucru (Tip 1+Tip 2) conform specificatiilor
    din caietul de sarcini atasat prezentului anunt.
    Achizitia se va realiza prin catalogul de produse din SEAP.
    Conditiile de ofertate si cele de participare sunt descrise in caietul de sarcini.

    Publicat la: 12 octombrie 2017

  • ACHIZITIE SERVICII DE MEDICINA MUNCII

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ intentioneaza sa achizitioneze servicii medicale de medicina muncii-
    examinari periodice pentru personalul sau si al Caselor locale din subordine si invitati toti operatorii interesati
    si care indeplinesc cerintele specificate in Caietul de sarcini sa participe cu oferta de pret.
    Conditiile de participare,documentele de calificare si cele care insotesc oferta se gasesc in formularele atasate prezentului anunt
    Termen de depunere oferta:12.09.2017 ora 11.30

    Publicat la: 29 august 2017

  • ACHIZITIE DIRECTA SERVICII DE SECURITATEA MUNCII, PSI SI SITUATII DE URGENTA

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ in calitate de autoritate contractanta intentioneaza sa achizitioneze
    Servicii externe de prevenire si protectie ( SSM) prevenirea si stingerea incendiilor (PSI ) si Situatii de urgenta
    in conditiile si cu respectarea Cerintelor documentelor achizitiei,atasat prezentului anunt
    Invitam toti operatorii interesati si care indeplinesc conditiile legale pentru prestarea acestor servicii
    sa depuna oferta de pret,pana la data de 25.09.2017 , ora11.00.
    Achizitia se finalizeaza cu atribuirea unui contract de servicii.

    Publicat la: 14 septembrie 2017

  • ACHIZITIE DIRECTA in SEAP -Hartie copiator A

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ invita operatorii economici interesati sa transmita pana la data de 29.08.2017 ora 11.00 oferta de pret pentru furnizarea in perioada sept- nov.2017 a 750 Topuri Hartie copiator A4
    specificatiile tehnice si conditiile de licrare sunt descrise in Formularul de oferta atasat Invitatiei

    Publicat la: 24 august 2017

  • ACHIZITII DIRECTE ONLINE SEM1 -2017
    Publicat la: 1 august 2017

  • Achizitie directa -Servicii de telefonie fixa

    Casa Judeteana de pensii Cluj ,in calitate de autoritate contractanta initiaza achizitia directa de servicii de telefonie si transmitere date (telefonie fixa si fax) pentru liniile telefonice existente la sediul institutiei sale si sediile caselor locale din Dej si Turda,in conformitate cu prevederile art.7 pct.5
    din legea nr.98/2016 privind achizitiile publice si art.43 din HG nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor de atribuire a contractului de achizitie publica

    Publicat la: 3 iulie 2017

  • ANULARE -achizitie directa servicii de curatare,igienizare aparate de aer conditionat

    In temeiul art.212 alin 1 lit a din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice se anuleaza achizitia
    de servicii de curatare/igienizare initiat cu invitatia de participare nr.1869A/ 29.05.2017 intrucat nu a fost depusa nicio oferta/solicitare de participare urmand a se relua printr-o selectie de oferte

    Publicat la: 12 iunie 2017

  • Scrisoare de intentie -achizitie ferestre termopan

    Casa Judeteana de Pensii Cluj  organizeaza in temeiul legii nr.98 /2016 privind achizitiile publice o selectie de oferte

    in scopul achizitiei  de  lucrari de executie si instalare ferestre cu tamplarie PVC si geam termopan la sediul institutiei

    in conditiile si cu respectarea cerintelor din Caietul de sarcini atasat. Ofertele financiare pot fi depuse prin oricare din modalitatile: e-mail;

    fax sau cu posta la registratura institutiei pana la data de 09.06.2017 .

    Fisier asociat anuntului:
    Caiet de sarcini -termopane.pdf
    Publicat la: 29 mai 2017

  • Achizitie directa -servicii de curatare si igienizare aparate de aer conditionat

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ initiaza Achizitia directa de Servicii de curatare si igienizare a aparatelor de aer conditionat de la sediul institutiei,in conditiile si cu respectarea specificatiilor precizate in  documentele atasate.

     

    Fisier asociat anuntului:
    Invitatie participare (1).pdf
    Publicat la: 29 mai 2017

  • ACHIZITIE DIRECTA -Servicii intretinere si reparatii instalatii la sediul CJP Cluj

    Casa Judeteana de Pensii Cluj , cu sediul in Cluj Napoca str.g.Cosbuc nr.2 intetntioneaza sa achizitie Servicii de intretinere /reparatii ale instalatiilor electrice,de apa , sanitare , termice si lucrarie de tamplarie si feronerie de la sediul sau.

    Lucrarile vor fi executate de personal calificat/autorizat conform specificatiilor  tehnice din caietul de sarcini  atasat .

    Publicat la: 30 martie 2017

  • Achizitii directe online-SEAP Trim 1 2017
    Publicat la: 31 martie 2017

  • ACHIZITIE DIRECTA -Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ  in calitate de autoritate contractanta initiaza achizitia directa  conform art.7  alin 5  din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice  Servicii  de intretinere si reparatii pentru  tehnica de calcul din compunerea sistemului informatic cu respectarea si in conditiile solicitate prin caietul de sarcini si invitatia de aprticipare atasate.

     

    Publicat la: 1 martie 2017

  • Achizitie directa -Servicii de curatenie birouri

    Casa Judeteana de Pensii Cluj , in calitate de autoritate contractanta, initiaza in conformitate cu prevederile art.7 alin(5) din Legea nr 98/2016

    privind achizitiile publice – achizitia de Servicii de curatenie pentru sediul central si sediile Caselor teritoriale Dej si Turda si cabinetele medicale

    de expertizare a capacitatii de munca pe perioada 01.04.2017 – 31.12.2017 cu posibilitatea prelungirii in conditiile art.165 din HG nr.395/2016 cu maxim 4 luni.

     

    Publicat la: 2 martie 2017

  • Achizitie directa -Plicuri personalizate

    Casa Judeteana de Pensii Cluj  initiaza achizitia directa pentru achizitia de plicuri  imprimate ( antet,caseta TP si adresa destinatar) C5, C6 si DL cu fereastra stanga conform machetelor din anexa la solictarea de oferta atasata

    Publicat la: 6 martie 2017

  • ANUNT DE ATRIBUIRE

    ACHIZITIA DE SERVICII DE DISTRIBUIRE A CORESPONDENTEI

    A FOST ATRIBUITA  COMPANIEI NATIONALE POSTA ROMANA

    SINGURUL OFERTANT

    Fisier asociat anuntului:
    Comunicare oferta castigatoare.docx
    Publicat la: 1 martie 2017

  • Achizitie directa -Servicii de tiparire si livrare

    Casa Judeteana de Pensii Cluj  invita operatorii economici interesati sa participe cu oferta pentru achizitia de Servicii de tiparire si livrare  de formulare  ce urmeaza a fi puse la dispozitia beneficiarilor  sai, asigurati si pensionari ,conform listei atasate

    Publicat la: 22 februarie 2017

  • INVITATIE PARTICIPARE -ACHIZITIE DIRECTA SERVICII AUTO

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ  reia achizitia directa de Servicii de intretinere si reparatii auto

    pentru autoturismele din dotare pe perioada 15.02.2017 -31.12.2017 si invita operatorii interesati sa participe cu oferta

    Atasam prezentei documentatele achizitiei

    Publicat la: 3 februarie 2017

  • Norme procedurale interne – Anexa 2 la Legea nr.98/2016
    Fisier asociat anuntului:
    Norme procedurale Anexa2.pdf
    Publicat la: 8 februarie 2017

  • Anunt anulare -achizitia directa de Servicii de intretinere si reparatii auto

    Achizitia directa de Servicii de intretinere si reparare a autoturismelor din parcul auto al CJP Cluj

    Invitatia de participare 283/20.01.2017 publicata pe site-ul institutiei , se anuleaza in conditiile art.212 alin. 1 lit. a

    din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.

    Achizitia se va relua  printr-un nou anunt publicitar pe site-ul instituiei

     

     

    Publicat la: 1 februarie 2017

  • Anunt atribuire achizitie directa Servicii de traducere autorizata

    Achizitia directa de Servicii de traducere autorizata la Invitatia de participare nr.120/12.01.2017

    si Anuntul publicitar din SEAP nr.72289/13.01.2017 a fost atribuita ofertantului SC LINGUAPRO LANGUAGE SOLUTIONS SRL

    Sacele -jud Brasov pentru pretul de 26470 lei .Au fost admise 6 oferte ,2 respinsse ca oferte  intarziate

    Publicat la: 1 februarie 2017

  • anunt atribuire achizitie directa servicii de tiparire

    Achizitia directa de servicii de tiparire si livrare  la Invitatia de participare nr. 144/13.01.2016 publicata pe site-ul institutiei

    si Anuntul publicitar din SEAP nr.7365/13.01.2017 a fost atribuita ofertantului SC GRAPHODOCS SRL

    Cluj Napoca,pentru pretul de 1385 lei fara tva.Au fost primite 8 oferte

    Publicat la: 1 februarie 2017

  • achizitie directa servicii de intretinere si reparatii auto

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ in calitate de autoritate contractanta

    invita operatorii economici interesati sa participe cu oferta pentru achizitia directa

    de Servicii de intretinere si reparatii  ale autoturismelor din parcul institutiei

    Atasam invitatie de parcipare:caietul de sarcini si Formularele ce insotesc oferta

    Publicat la: 20 ianuarie 2017

  • ACHIZITIE DIRECTA SERVICII DE TIPARIRE

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ  – INVITA operatorii economici interesati

    sa participe cu oferte la achizitia directa de Servicii de tiparire, cod CPV 79823000-9

    conform machetele atasate si conditiilor tehnice solicitate.

    Anuntul este publicat si in SEAP  -anunuturi publicitare-cumparari directe

     

    Publicat la: 13 ianuarie 2017

  • Achizitie directa Servicii de traducere autorizata

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ  invita operatorii interesati sa participe  cu oferte

    la achizitia directa de Servicii de traducere aurtorizata in conditiile si cu respectarea cerintelor documentatiei de atribuire

    atasata.Achizitia se va finaliza cu atribuirea unui Contract de servicii pe perioada 01.02.2017-31.12.2017

    Publicat la: 13 ianuarie 2017

  • Strategia anuala de achizitii publice -2017
    Publicat la: 12 ianuarie 2017

  • Situatia contractelor atribuite in anul 2016
    Publicat la: 12 ianuarie 2017

  • ANUNT ATRIBUIRE

    Achizitia directa offline de Servicii de asistenta pentru sisteme si servicii de ajutor pentru utilizatori  cod CPV 72253000-3

    a fost atribuita  singurului participant cu oferta PFA Mierlut Dan Gavril  – Cluj pentru suma de 24000 lei

    Publicat la: 5 ianuarie 2017

  • ANUNT ACHIZITIE DIRECTA

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ intentioneaza sa achizitioneze  pentru perioada

    01.01.2017-31.12.2017  Servicii de asistenta pentru sisteme si servicii de ajutor pentru utilizatori  cod CPV 72253000-3 .Achizitia se va realiza  offline conform art.43 din HG nr.395/2016

    Publicat la: 23 decembrie 2016

  • ANUNT DE ATRIBUIRE

    ACHIZITIA DIRECTA pentru furnizarea de Server de retea cu sistem de opare si licente

    acces CAL users a fost atribuita operatorului SC M&M MEDIANET COM SRL CARANSEBES

    pentru suma de 35089.89 lei fara tva.A fost primita o singura oferta

    Publicat la: 22 decembrie 2016

  • ANUNT ATRIBUIRE

    ACHIZITIA DIRECTA pentru furnizarea de Switch-uri 48 port si Sursa UPS 3000VA

    a fost atribuit operatorului SC DARNET SYSTEMS SRL CLUJ pentru suma de 8126 lei fara tva

    Publicat la: 22 decembrie 2016

  • Anunt achizitie directa

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ in calitate de autoritate contractanta intentioneaza sa achizitioneze  prin catalogul  electronic de produse din SEAP

    1 bucata  Server rackabil cu licenta sistem de operare Windows server 2012 standar  si 110 licente de acces clienti Windows server CAL 2012

    Operatorii interesati pot depune oferte pe fax , emailul: cjp.cluj@gmail.com sau prin posta  pana pe data de 14.12.2016 ora  14.00

    Achizitia se finalizeaza prin atribuirea  unui contract de furnizare ofertantului declarat castigator dupa evaluarea ofertelor primite

    Termen de livrare maxim 10 zile de la semnarea contractului .Plata cu OP in cont de trezorerie, pana la 30.12.2016

     

    Publicat la: 8 decembrie 2016

  • Anunt achizitie directa
    Publicat la: 8 decembrie 2016

  • Anunt atribuire

    Achizitia de Servicii de telefonie mobila a fost atribuita operatorului

    Orange Romania .

    Pretul abonamentului  echivalentul in lei a 54,6 euro /luna fara tva

     

    Publicat la: 26 octombrie 2016

  • Anunt atribuire servicii de medicina muncii

    Contractul de servicii medicale de medicina muncii a fost atribuit

    SC MEDEXPERT SRL  pentru suma de 4312 lei

    Publicat la: 7 octombrie 2016

  • INVITATIE DE PARTICIPARE

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ in calitate de autoritate contractanta

    achizitioneaza prin cumparare directa prin SEAP – Servicii de telefonie mobila -voce

    in conditiile si cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini atasat.

     

     

    Publicat la: 28 septembrie 2016

  • Achizitie servicii medicina muncii

    Casa Judetena de Pensii Cluj achzitioneaza Servicii medicale de medicina muncii

    in conformitate cu HG nr.355 /2007 completata cu HG  nr. 1169/2011 privind supravegherea

    starii de sanatate a lucratorilor .Achizitia se realizeaza in baza Normelor procedurale interne

    serviciile facand parte din Anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind achiziile publice

     

    Publicat la: 26 septembrie 2016

  • ANUNT ATRIBUIRE ACHIZITIE DIRECTA HARTIE

    ACHIZITIA DIRCTA pentru furnizarea a 650 top Hartie pentru tiparire A4 a fost atrbuita operatorului economic SC DNS BIROTICA BUCURESTI pentru pretul de 5681 lei fara tva

    Publicat la: 2 august 2016

  • ANUNT -ACHIZITIE DIRECTA

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ  intentioneaza sa achizitioneze prin catalogul electronic din SEAP -cantitatea de650 topuri  Hartie pentru tiparit A4 in conditiile specificate in caietul de sarcini anexat anuntului.

    Termenul de primire si postare a ofertelor in catalogul electronic este data de 01.08.2016

    Publicat la: 27 iulie 2016

  • Achizitie directa -Servicii de intretinere si reparatii instalatii electrice

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ  intentioneaza sa achizitioneze Servicii de intretinere si reparatii la instalatiile electrice

    de la sediul sau din Cluj Napoca str. G. Cosbuc nr.2  conform   specificatiilor din caietul de sarcini atasat

     

     

    Publicat la: 24 mai 2016

  • Anunt de atribuire

    Achizitia directa de Servicii de traducere autorizata a fost atribuita operatorului economic PFA MADALINA ILEANA -Bucuresti  pentru pretul de 17455 lei

    Au fost primite 3 oferte

     

    Publicat la: 17 mai 2016

  • CLARIFICARE ACHIZITIE SERVICII DE TRADUCERI

    Urmare unor  solicitari de clarificare primite la anuntul privind intentia de achizitie a serviciilor de traduceri autorizate   referitoare  la neconcordanta inntre numarul  de pagini din centralizatorul de preturi din Caietul de sarcini si cel  din Anexa la Formularul de oferta din sectiunea „Formulare”  precizam : cantitatile corecte si pentru care se emite oferta sunt cele din  caietul de sarcini  (lista traducerilor…)

    Fisier asociat anuntului:
    clarificare.doc
    Publicat la: 6 mai 2016

  • Anunt atribuire

    Achizitia directa de Servicii de monitorizare si interventie rapida a fost atribuita operatorului economic SC NERA MURESAN-AGENTIE DE PAZA CLUJ NAPOCA

    pentru suma de 100 lei/obiectv/luna,fara tva, iar Serviciul de transport valori  a fost atribuit  SC AUTOMATICSOFT SRL Cluj Napoca  pentru tariful de 52 lei /transport ,fara tva

     

     

    Publicat la: 29 aprilie 2016

  • Anunt atribuire

    Achizitia directa de servicii de intretinere si reparatii aparate de aer conditionat a fost atribuita operatorului economic SC FROGOEXPRES SRL CLUJ NAPOCA  pentru suma de 470,4 ron cu tva

    Publicat la: 29 aprilie 2016

  • ACHIZITIE DIRECTA SERVICII DE TRADUCERI

    Casa Judeteana de Pensii Cluj  intentioneaza sa achizitioneze pe perioada 16.05.2016  -31.12.2016  „Servicii de traduceri autorizate” si invita toti operatorii interesati sa participe cu oferta . Achizitia se va realiza conform Normelor procedurale interne  si Documentatiei de atribuire atasata.

    Compartimentul achizitii publice

     

    Publicat la: 29 aprilie 2016

  • Achizitie directa-Servicii de monitorizare si transport valori banesti

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ intentioneaza sa achizitioneze pe perioada

    01.05-31.12.2016 Servicii de monitorizare prin dispecerat a sediilor Caselor Locale de Pensii

    Dej si Turda  si Servicii de paza a transportului de valori banesti  in conditiile si cu respectarea

    cerintelor Documentatiei de atribuire atasata

    Publicat la: 11 aprilie 2016

  • Invitatie participare -reluare achizitie directa servicii de curatenie birouri

    Casa Judeteana de Pensii Cluj anunta operatorii interesati  ca reia achizitia directa

    de atribuire a contractului/contractelor  de servicii de curatenie birouri conform invitatiei de participare atasata

     

     

    Publicat la: 11 aprilie 2016

  • Achzitie directa service aparate aer conditionat

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ  intentioneaza sa achizitioneze Servicii de intretinere si reparatii pentru aparatele de aer conditionat din dotare  si invita operatorii interesati sa participe cu oferta

    Publicat la: 11 aprilie 2016

  • anulare achizitie directa servicii curatenie

    Prin prezenta va informam ca Autoritatea Contractanta CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ  a hotarat anularea procedurii de achizitie directa a contractului de servicii “ Servicii de curatenie ”  prin aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv a art. 209, alin. (1), lit. d)

     

    Fisier asociat anuntului:
    informare anulare achizitie.pdf
    Publicat la: 8 aprilie 2016

  • achizitie directa de servicii de curatenie

    Casa Judeteana de Pensii Cluj  invita toti operatorii economici interesati sa participe cu oferta/oferte pentru achizitia directa de Servicii de curatenie la sediul central si sediile caselor teritoriale din municipiile Dej si Turda pentru perioada 03.05-31.12.2016

    Publicat la: 5 aprilie 2016

  • Erata

    Data limita pentru depunerea ofertelor pentru Serviciile de intretinere si reparatii

    echipamente IT la sediul CJP Cluj  este data din invitatie adica 12.02.2016 ora 12.00

    nu 11.02.2016 cum a fost publicata in anunt .

    Publicat la: 9 februarie 2016

  • Anunt reluare achizitie directa

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ in calitate de autoritate contractanta

    anunta reluarea achizitiei directe,in aceleasi conditii ,de Servicii de intretinere si reparatii 

    echipamente informatice de la sediul Casei Locale de Pensii Dej

    Data limita de depunere aofertelr 11.02.2016, ora 12.00

    Publicat la: 5 februarie 2016

  • Anunt reluare achizitie directa

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ in calitate de autoritate contractanta

    anunta reluarea achizitiei directe,in aceleasi conditii , a Serviciilor de intretinere si rerparatii a

    echipamentelor informatice pentru echipamentele de la sediul institutiei.

    Data  limita de depunere a ofertelor: 11.02.2016, ora 12.00

     

    Publicat la: 5 februarie 2016

  • Anunt atribuire

    Casa Judeteana de Pensii Cluj anunta atribuirea achizitiei directe, pentru furnizarea de tonere

    la Invitatia de participare nr.375/26.01.2016 , operatorului economic SC SUPREMOFFICE SRL

    ca avand pretul cel mai scazut – 4311.70 lei fara tva

    Publicat la: 4 februarie 2016

  • Anunt atribuire

    Achizitia directa de Servicii de intretinere si reparatii echipamente IT pentru sediul Casei Locale de Pensii Turda

    a fost atribuita operatorului economic  SC KIT TECHNPLOGY SRL TURDA

    Publicat la: 3 februarie 2016

  • Anulare achizitie directa

    Achizitia directa pentru atribuirea serviciilor de intretinere si reparatii echipamente informatice de la sediul Casei Judetene  Pensii Cluj se anuleaza

    in conformitate cu art. 209 alin (1)  lit b) din OUG  nr 34/2006 -nu s-a depus nicio oferta

    Publicat la: 2 februarie 2016

  • Anulare achizitie

    Achizitia directa pentru atribuirea serviciilor de intretinere si reparatii echipamente informatice de la sediul Casei Locale de Pensii Dej se anuleaza

    in conformitate cu art. 209 alin (1)  lit b) din OUG  nr 34/2006 -nu s-a depus nicio oferta

    Publicat la: 2 februarie 2016

  • Achizitie directa tonere

    Casa Judeteana de Pensii Cluj invita operatorii interesati sa participe cu oferta pentru

    achizitia directa prin SEAP de tonere pentru imprimante laserjet conform documentului atasat

    Publicat la: 27 ianuarie 2016

  • Achizitia directa de Servicii de intretinere si reparatii echipamente informatice si periferice

    Casa Judeteana de Pensii Cluj  invita tori operatorii interesati si inregistrati in SEAP sa participe

    cu oferta la achizitia directa de Servicii de intretinere si reparatii echipamente informatice si periferice

    aflate la sediul Casei Locale Dej

    Publicat la: 25 ianuarie 2016

  • Achizitie directa -Servicii de intretinere echipamente informatice si periferice

    Casa Judeteana de Pensii Cluj invita toti operatorii economici inregistrati in SEAP si interesati sa participe

    cu oferta la achizitia directa  de Servicii de intretinere si reparatii echipamente informatice si periferice

    de la sediul Casei Locale de Pensii Turda

    Publicat la: 25 ianuarie 2016

  • Achizitie directa -Servicii de intretinere/reparatii echipamente IT

    Casa Judeteana de Pensii Cluj invita operatorii economici inregistrati in SEAP

    sa participe cu oferta la achizitia directa de Servicii de intretinere /reparatii echipamente

    IT  din dotare ,conform cerintelor documentatiei de atribuire atasata

    Publicat la: 25 ianuarie 2016

  • ANULARE ACHIZITIA DIRECTA

    Achizitia directa de lucrari de reparatii la instalatia electrica  a fost anulata intrucat nu s-a primit nicio oferta.

    Achizitia se va relua la o alta data ce va fi comunicata  intr-un nou anunt de intentie publicat pe site-ul institutiei

    Publicat la: 4 decembrie 2015

  • ANUNT DE ATRIBUIRE

    Achizitia directa de Servicii de depozitare,gestionare si consultare documente arhiva a fost atribuita

    operatorului economic SC 380V S.R.L. Cluj avand  tarifele cele mai mici

    Publicat la: 4 decembrie 2015

  • ANUNT ACHIZITIE DIRECTA

    Achizitie directa  Servicii de reparatii la  instalatia  electrica de la sediul institutiei

    Publicat la: 13 noiembrie 2015

  • ANUNT ACHIZITIE DIRECTA

    CASA  JUDETEANA DE PENSII CLUJ  doreste sa achizitioneze prin  SEAP

    „Servicii de depozitare, gestionare si consultare ” documente de arhiva si invita toti

    operatorii economici interesati si care indeplinesc cerintele din caietul de sarcini

    sa participe cu oferta.

     

     

     

    Publicat la: 12 noiembrie 2015

  • ANUNT DE ATRIBUIRE

    Achizitia directa de sisteme de calcul PC a fost atribuita operatorului economic SC BLADE SOLUTIONS SRL Cluj Napoca

    pentru suma de 20592 lei fara tva

    Publicat la: 28 septembrie 2015

  • Achizitie directa Calculatoare PC

    Casa Judeteana de Pensii Cluj ,in calitate de autoritate contractanta ,intentioneaza sa achizitioneze calculatoare PC cu licenta si monitor

    Conditiile achizitiei sunt detaliate in fisierele  atatsate anuntului

    Publicat la: 17 septembrie 2015

  • ANUNT ATRIBUIRE ACHIZITIE SCANNER A3

    Achizitia directa de furnizare una bucata Scanner A3 a fost atribuita operatorului economic SC BLADE SOLUTIONS SRL Cluj Napoca pentru  suma de 8060 lei fara tva

    Publicat la: 17 septembrie 2015

  • ACHIZITIE DIRECTA SCANNER A3

    Casa Judeteana de Pensii Cluj  intentioneaza sa achizitioneze  1(una) bucata Scanner de mare viteza A3 color si invita toti operatorii interesati (inregistrati in SEAP) sa participe cu oferta la invitatia noastra. Specificatiile tehnice sunt prezentate in Invitatia de participare atasata

     

     

    Fisier asociat anuntului:
    invitatie achizitie scaner.doc
    Publicat la: 4 septembrie 2015

  • Anunt atribuire Servicii de arhivare

    Achizitia de Servicii de arhivare a fost atribuita operatorului economic SC 380V SRL -CLUJ pentru suma de 8280 lei fara tva

    Publicat la: 16 iunie 2015

  • Anunt atribuire achizitie hartie copiator

    Achizitia directa de Hartie copiator A4 a fost atribuita operatorului economic SC SUPREMOFFICE SRL Cluj

    a carui oferta a fost declarata castigatoare pentru pretul de 5845 lei fara tva,respectiv 8.10 lei /top

    Publicat la: 4 iunie 2015

  • Achizitie directa -Hartie copiator A4
    Publicat la: 28 mai 2015

  • Achizitie servicii de arhivare
    Publicat la: 26 mai 2015

  • ACHIZITIA DIRECTA DE SERVICII DE TRADUCERI AUTORIZATE A FOST ATRIBUITA OPERATORULUI ECONOMIC SC EUROPROJECT CONSULTING & CO SRL SIBIU PENTRU SUMA DE 34760 LEI
    Publicat la: 23 aprilie 2015

  • ANUNT ATRIBUIRE -SERVICII DE TRANSPORT VALORI S-au primit 3 oferte.Oferta castigatoare a fost declarata cea depusa de SC AUTOMATICSOFT SRL CLUJ pentru tariful de 52 lei/transport fara tva
    Publicat la: 23 aprilie 2015

  • ANUNT ACHIZITIE SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATE AER CONDITIONAT

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ in calitate de autoritate contractanta intentioneaza sa achizitioneze Servicii de intretinere si reparatii pentru aparatele de aer conditionat din dotare si invita toti operatorii economici interesati sa depuna oferte cu respectarea cerintelor din documentatia de atribuire atasata

    Publicat la: 21 aprilie 2015

  • ANUNT DE ATRIBUIRE

    ACHIZITIA SERVICIILOR  DE CURATENIE la  INVITATIA DE PARTICIPARE NR.1194 /01.04.2015

    a fost atribuita  ofertantului SC Dezinfer Service SRL Dej pentru toate loturile pentru pretul de 29047 lei fara TVA.

    Publicat la: 16 aprilie 2015

  • ACHIZITIE DIRECTA -SERVICII DE MONITORIZARE SI INTERVENTIE RAPIDA

    CASA JUDETEAN DE PENSII CLUJ in calitate de autoritat contractanta ,intentioneaza sa achizitioneze Servicii de monitorizare si interventie rapida ,pentru sediile  Caselor Locale de Pensii Dej si Turda.pentru perioada 01.05.-31.12.2015.

    Cerintele si conditiile de participare sunt descrise in documentatiile atasate

    Publicat la: 8 aprilie 2015

  • ACHIZITIE DIRECTA -SERVICII DE TRADUCERE

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ ,in calitate de autoritate contractanta intentioneaza sa achizitioneze Servicii de traducere pe perioada mai.-dec.2015 , cu posibilitatea prelungirii in conditiile legii .

    Cerintele si conditiile de participare ,conform documentelor atasate.

    Publicat la: 8 aprilie 2015

  • ACHIZITIE DIRECTA – SERVICII DE TRANSPORT VALORI

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ .invita toti operatorii economici interesati sa participe cu oferta pentru achizitia de Servicii de transport valori  pe perioada 01.05.2015 -31.12.2015

    Publicat la: 3 aprilie 2015

  • ACHIZITIE DIRECTA SERVICII DE CURATENIE BIROURI

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ invita toti operatorii interesati sa participe cu oferta la achizitia directa de servicii de curatenie birouri pentru sediul central din Cluj napoca si sediile secundare din municipiile Dej si Turda,pe perioada 01.05.2015-31.12.2015

    Publicat la: 3 aprilie 2015

  • ANUNT DE ATRIBUIRE

    Achizitia directa de furnizare hartie copiator A4 -750 topuri a fost atribuita operatorului economic SC SUPREMOFFICE SRL pentru valoarea de 6075 lei fara tva ,respectiv 8.10 lei/top.

    Au fost primite 7 oferte

    Fisier asociat anuntului:
    OFERTA_SUPREMOOFICE.pdf
    Publicat la: 11 martie 2015

  • INVITATIE OFERTA FURNIZARE HARTIE COPIATOR a4
    Publicat la: 3 martie 2015

  • INVITATIE PARTICIPARE ACHIZITIA DIRECTA SERVICII DE ASIGURARE RCA SI CASCO

    CASA JUDETEAN DE PENSII CLUJ invita toti operatorii interesati sa participe cu oferta la achizitia directa a serviciilor de asigurare de raspundere civila RCA si facultativa CASCO pentru autoturismele din parcul auto al institutiei pe  perioada a  12

    luni.ACHIZITIA se va realiza in SEAP cu ofertantul declarat castigator. Plata integrala cu OP in contul de trezorerie in perioada 24 -ultima zi lucratoare a lunii in care s-a emis polita

     

     

    Fisier asociat anuntului:
    INVITATIE_OFERTA_ASIGURARI_AURO.rar
    Publicat la: 25 septembrie 2014

  • ATRIBUIREA CONTRACTULUI S-A FACUT CENTRULUI MEDICAL MEDEXPERT TURDA PENTRU SUMA DE 1726 LEI
    Publicat la: 25 septembrie 2014

  • ACHIZITIE DIRECTA -SERVICII DE MEDICINA MUNCII -CONTROL PERIODIC

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ- ACHITIONEAZA PRIN CUMPARARE DIRECTA SERVICII DE MEDICINA MUNCII -CONTROL MEDICAL PERIODIC PENTRU ANGAJATII SAI.ACHIZITIA SE REALIZEAZA PRIN SEAP SI SE FINALIZEAZA CU ATRIBUIREA UNUI CONTRACT DE SERVICII VALABIL PANA LA 31.12.2014

    Fisier asociat anuntului:
    docum_servicii_med_muncii.zip
    Publicat la: 10 septembrie 2014

  • Publicat la: 7 aprilie 2014

  • Achizitia directa de servicii de intretinere/montaj aparate de aer conditionat se anuleaza ,intrucat nu s-a depus nicio oferta in termenul stabilit.Achizitia se va relua in aceleasi conditii
    Publicat la: 26 martie 2014

  • Anunt atribuire

    Achizita directa de Sisteme de calcul PC cu soft preinstalat a fost atribuita operatorului economic SC MATRIX SOLUTIONS SRL Cluj Napoca pentru suma de 32436 lei fara tva.

    Au fost primite 2 oferte

    Publicat la: 17 martie 2014

  • la achizitia directa de servicii de intretinere/reparatie + montaj un aparat de aer conditionat ,ermenul de depunere a ofertelor se prelungeste pe 19.03.2014,ora 12
    Publicat la: 17 martie 2014

  • ACHIZITIE DIRECTA – servicii intretinere aparate aer conditionat
    Publicat la: 13 martie 2014

  • ACHIZITIA DIRECTA pentru furnizarea a 10 buc Monitor LCD 19.5″ a fost atribuita operatorului economic SC OFFICE MAX SRL Bucuresti
    Publicat la: 12 martie 2014

  • Achizitie directa -monitoare LCD 19.5″
    Publicat la: 7 martie 2014

  • Achizitie directa – Sisteme de calcul PC
    Publicat la: 7 martie 2014

  • ATRIBUIRE ACHIZITIE DIRECTA -HARTIE COPIATOR A4

    OFERTA CASTIGATOARE PENTRU FURNIZAREA HARTIEI COPIATOR A4 -A FOST DESEMNATA OFERTA DEPUSA DE SC KMP VEST SRL CLUJ,PENTRU PRETUL  DE 5583.50 LEI FARA TVA.AU FOST DEPUSE 4 OFERTE

    Publicat la: 5 martie 2014

  • ACHIZITIE DIRECTA -HARTIE COPIATOR A4
    Publicat la: 4 martie 2014

  • ACHITIA DIRECTA DE TONERE A FOST ATRIBUITA OPERATORULUYI ECONOMIC SC PRINTKART SOLUTIONS SRL SIBIU PENTRU SUMA DE 1088.18 LEI FARA TVA.
    Publicat la: 27 februarie 2014

  • ACHIZITIA DIRECTA -A SERVICIILOR DE INTRETINERE SI REPARATII ECHIPAMENTE INFORMATICE SI PERIFERICE A FOST ATRIBUITA OPERATORULUI ECONOMIC -SC MALINACOMP SRL CLUJ
    Publicat la: 19 februarie 2014

  • ACHIZITIE DIRECTA -TONERE IMPRIMANTE LASER HP
    Publicat la: 19 februarie 2014

  • ACHIZITIE DIRECTA – SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII ECHIPAMENTE IT

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ -achizitioneaza prin cumparare directa prin mijloace electronice -SEAP ,Servicii de intretinere si reparatii pentru echipamentele informatice (calculatoare,imprimante,servere) din dotare.

    Publicat la: 30 ianuarie 2014

  • Publicat la: 27 ianuarie 2014

  • Anulare achizitie directa Servicii de traducere deoarece s-au primit doar oferte a caror valoare depaseste valoarea estimata
    Publicat la: 21 ianuarie 2014

  • ACHIZITIA SERVICIILOR DE TIPARIRE A FOST ATRIBUITA OPERATORULUI ECONOMIC SC GRAPHODOCS SRL CLUJ
    Fisier asociat anuntului:
    oferta_graphodocs.tif
    Publicat la: 20 ianuarie 2014

  • CLARIFICARE 1 -SERVICII DE TRADUCERE
    Publicat la: 15 ianuarie 2014

  • ACHIZITIE DIRECTA – SERVICII DE TIPARIRE SI LIVRARE
    Publicat la: 14 ianuarie 2014

  • ACHIZITIE DIRECTA -SERVICII DE TRADUCERE
    Publicat la: 9 ianuarie 2014

  • SITUATIA CONTRACTELOR ATRIBUITE IN ANUL 2013
    Publicat la: 17 decembrie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA SEAP -TONERE
    Publicat la: 16 decembrie 2013

  • ANUNT ATRIBUIRE – Achizitia directa privind furnizarea de tonere a fost atribuita operatorului economic SC VIC INSERO SRL Bucuresti pentru suma de 910 lei fara tva
    Publicat la: 22 noiembrie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA TONERE
    Publicat la: 19 noiembrie 2013

  • ANUNT ATRIBUIRE -OFERTA CASTIGATOARE PENTRU FURNIZAREA HARTIEI COPIATOR A FOST ATRIBUITA SC XTRA GROUP SRL CLUJ PENTRU SUMA DE 4410 LEI FARA TVA
    Publicat la: 18 noiembrie 2013

  • ACHIZITIE FURNIZARE HARTIE COPIATOR A4
    Publicat la: 12 noiembrie 2013

  • ANUNT ATRIBUIRE

    ACHIZITIA DIRECTA pentru furnizarea  a 15 tonere pt imprimante HP LJ 2015 a fost atribuita SC PRINTKART SOLUTIONS SRL SIBIU pentru suma de 825 lei fara tva

    Au fost depuse 5 oferte

    Publicat la: 6 noiembrie 2013

  • ACHIZITIE TONERE
    Fisier asociat anuntului:
    invitatie__achizitie_tonere-_nov.doc
    Publicat la: 4 noiembrie 2013

  • ATRIBUIRE ACHIZITIE TONERE

    ACHIZITIA DIRECTA de furnizare tonere Q7553x =10 buc a fost atribuita operatorului SC MANOPRINTING SYSTEM SRL Oradea pentru pretul de 630 lei fara tva.

    Au fost depuse 4 oferte.

    Publicat la: 16 octombrie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA -TONER Q7553X
    Publicat la: 14 octombrie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA-SERVICII DE ASIGURARE AUTO
    Fisier asociat anuntului:
    INVITATIE_DE_PARTICIPARE.doc
    Publicat la: 8 octombrie 2013

  • ATRIBUIRE ACHIZITIE DIRECTA HARTIE

    Achizitia directa privind furnizarea a 500 top  hartie copiator A4 a fost atribuita operatorului economic SC SUPREMOFFICE SRL Cluj pentru pretul de 8.75 lei/top.Au fost depuse 3 oferte

    Publicat la: 18 septembrie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA HARTIE COPIATOR A4
    Publicat la: 11 septembrie 2013

  • ANUNT DE ATRIBUIRE SERVICII DE MEDICINA MUNCII

    ACHIZITIA DIRECTA A SERVICIILOR DE MEDICINA MUNCII A FOST ATRIBUITA  :

     LOT 1  -CENTRUL MEDICAL MEDEXPERT CLUJ NAPOCA      

     LOT 2  – SC AD SANITATEM SRL DEJ

    Publicat la: 9 septembrie 2013

  • ANUNT ATRIBUIRE TONERE

    OFERTA CASTIGATOARE LA ACHIZITIA DIRECTA DE TONERE A FOST CEA DEPUSA DE  SC GETUSA SRL TIMISOARA PENTRU SUMA DE 975 LEI FARA TVA .

    Publicat la: 3 septembrie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA -SERVICII DE MEDICINA MUNCII
    Publicat la: 27 august 2013

  • ACHIZITIE DIRECTE TONERE
    Fisier asociat anuntului:
    invitatie__achizitie_tonere.doc
    Publicat la: 26 august 2013

  • ANUNT ATRIBUIRE

    Oferta declarata castigatoare la invitatia de participare nr. 2724/19.07.2013 pentru achizitia directa de tonere Q2612A,Q5949A si Q7553X este cea depusa de SC UNION CO pentru suma de 1815.38 lei fara tva.

    Au fost primite 5 oferte

    Publicat la: 24 iulie 2013

  • ERATA -ANUNT ACHIZITIE TONERE

    La invitatia de participare nr 2724 /19.07.2013 pentru achizitia directa de tonere -capacitatea tonerelor Q2612A SI Q5949A  va fi de 2000 pag la 5% grad acoperire in loc de 3000 pag

    Publicat la: 22 iulie 2013

  • Invitatie participare achizitie directa de tonere
    Fisier asociat anuntului:
    invitatie__achizitie_tonere_{3}.doc
    Publicat la: 19 iulie 2013

  • Anunt atribuire -achizitia directa hartie copiator

    Achizitia directa pentru furnizarea a 700 topuri hartie copiator A4 a fost atribuita operatorului SC LECOM BIROTICA ARDEAL SRL pentru pretul de 8.96 lei /top
    Invitatia de ofertare 2343 /25.06.213.
    Au fost depuse 2 oferte

    Fisier asociat anuntului:
    lecom_-hartie_27.06.2013.pdf
    Publicat la: 28 iunie 2013

  • Invitatie participare cu oferta la achizitia directa de hartie copiator a4
    Publicat la: 26 iunie 2013

  • ACHIZITIE ARTICOLE BIROU

    lA INVITATIA DE OFERTARE NR2126/06.06.2013 S-A PRIMIT O SINGURA OFERTA ,CEA OPERATORULUI SC SUPREMOFFICE SRL ACCE[TATA PENTRU SUMA DE 297.52 LEI FARA  TVA

    Fisier asociat anuntului:
    Oferta_acceptata_-_SUPREMOFFICE.pdf
    Publicat la: 10 iunie 2013

  • ACHIZITIA DIRECTA TONERE

    Achizitia directa de tonere initiata in data de 05.06.2013 a fost atribuita operatorului  SC TONERINK SRL Timisoara

    pentru suma de 10168 lei fara tva

    Publicat la: 7 iunie 2013

  • INVITATIE OFERTARE ACHIZITIE DIRECTA ARTICOLE DE BIROU
    Publicat la: 7 iunie 2013

  • INVITATIE ACHIZITIE DIRECTA TONERE
    Publicat la: 5 iunie 2013

  • ATRIBUIRE ACHIZITIE TONERE/07.05.2013
    Publicat la: 13 mai 2013

  • SITUATIA CONTRACTELOR ATRIBUITE LA 30.04.2013
    Fisier asociat anuntului:
    situatia_contractelor_la_30.04.2013.xls
    Publicat la: 13 mai 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA DE TONERE
    Publicat la: 7 mai 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA SERVICII DE VERIFICARE-INCARCARE STINGATOARE

    ACHIZITIA DIRECTA DE SERVICII DE VERIFICARE SI INCARCARE STINGATOARE A FOST ATRIBUIT, IN URMA SELECTIEI OFERTELOR OPERATORULUI ECONOMIC SC SAFIRUL SRL CLUJ

    Publicat la: 7 mai 2013

  • Atribuire achizitie servicii de intretinere si reparatii echipamente informatice

    Achizitia directa de servicii de intretinere si reparatii echipamente informatice si periferice ,la invitatiile de participare 1234 din 02.04.2013 s-a finalizat prin atribuirea urmatoarelor contracte de servicii :

    1.Contract servicii nr 8 /15.04.2013 operatorului economic SC KIT TECHNOLOGY SRL Turda pentru suma de 985 lei fara tva;

    2.Contract servicii nr 9/16.04.2013 operatorului economic SC MALINACOMP SRL Cluj ,pentru suma de 13730 lei fara tva;

    3. Contract servicii nr.10 /17.04.2013 operatorului economic SC TOTAL ITECH SRL Dej,pentru suma de 600 lei fara tva

    Publicat la: 24 aprilie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA IN SEAP -SERVICII DE VERIFICARE SI INCARCARE STINGATOARE
    Fisier asociat anuntului:
    INVITATIE_PARTICIPARE.doc
    Publicat la: 24 aprilie 2013

  • ATRIBUIREA ACHITIEI DIRECTE DE TONERE
    Fisier asociat anuntului:
    ATRIBUIRE_TONERE_-SC_IMPULS_DATA.pdf
    Publicat la: 18 aprilie 2013

  • Achizitie directa in SEAP de tonere compatibile
    Publicat la: 9 aprilie 2013

  • REZULTAT ACHIZITIE DIRECTA TONERE
    Publicat la: 22 martie 2013

  • REZULTAT ACHIZITIE DIRECTA HARTIE A4
    Publicat la: 22 martie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA TONERE COMPATIBILE
    Publicat la: 20 martie 2013

  • ANUNUT LICITATIE DESCHISA CU STRIGARE

    CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ cu sediul în Cluj Napoca, strada G.Cosbuc nr. 2, tel. 0264-431010,organizează în data de 08.04.2013 ora 12.00 la sediul institutiei in conformitate cu H.G nr.841/23.10.1995, Anexa 2 modificata si completata prin H.G. nr.966/1998, licitata publica deschisa cu strigare pentru valorificarea prin vanzare a bunurilor scoase din functiune

    Publicat la: 20 martie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA SEAP-HARTIE COPIATOR A4
    Fisier asociat anuntului:
    Achizitie_hartie_copiator_A4.doc
    Publicat la: 18 martie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA IN SEAP TONERE

    Achizitia directa tonere Q2612A, Q5949A si Q7553x prin selectarea operatorilor in catalogul electronic de produse din SEAP

    Publicat la: 20 februarie 2013

  • ATRIBUIRE ACHIZITIE DIRECTA CILINDRU SI TONER FAX
    Fisier asociat anuntului:
    achizitie_cilindru_si_toner_fax.pdf
    Publicat la: 15 februarie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA IN SEAP -CILINDRU SI TONER FAX PANASONIC FL 613
    Fisier asociat anuntului:
    invitatie__ofertare_cilindru_fax.doc
    Publicat la: 12 februarie 2013

  • Anunt atribuire servicii traducere

    Achizitia directa prin SEAP a serviciilor de traducere aurorizata a fost atribuita operatorului economic SC REMARX SRL cu sediul in Brasov, pentru suma de 14935 lei fara tva. Oferte primite:3

    Publicat la: 30 ianuarie 2013

  • Achizitie directa furnituri birou
    Publicat la: 30 ianuarie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA – SERVICII DE TIPARIRE SI LIVRARE
    Publicat la: 16 ianuarie 2013

  • Achizitie directa -furnituri de birou
    Publicat la: 15 ianuarie 2013

  • Achizitie directa SEAP -furnituri birou
    Publicat la: 15 ianuarie 2013

  • ANUNT ATRIBUIRE – ACHIZITIE DIRECTA HARTIE COPIATOR A4

    Achizitia directa de Hartie pentru copiator A4 = 800 topuri ,initiata cu Invitatia de participare nr.106/10.01.2013 publicata pe site-ul CJP Cluj  a fost atribuita, in urma selectiei ofertelor primite ,operatorului economic SC XTRA GROUP SRL Cluj Napoca .Valoarea contractului de furnizare este de 7312 lei fara tva

    Publicat la: 15 ianuarie 2013

  • Achizitie directa in SEAP -tonere compatibile
    Fisier asociat anuntului:
    Atribuire_tonere_SC_Impuls_Data_SRL.pdf
    Publicat la: 15 ianuarie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA -SERVICII DE TRADUCERE AUTORIZATA
    Publicat la: 11 ianuarie 2013

  • ACHIZITIE DIRECTA – FURNIZARE HARTIE COPIATOR A4
    Publicat la: 10 ianuarie 2013

  • ANUNT ATRIBUIRE SERVICII DE CURATENIE

    ACHIZITIA DIRECTA pentru prestarea  serviciilor de curatenie la sediul CJP Cluj si sediile secundare ale Caselor locale din Dej si Turda a fost finalizata prin atribuirea  Contractului de servicii nr.1./03.01.2013 operatorului economic SC DIATOURS SRL Bistrita.Durata contractului :03.01.2013-31.12.2013.Valoarea contractului:34789.80 lei,fara TVA.

    Publicat la: 7 ianuarie 2013

  • ANUNT ATRIBUIRE SERVICII TRANSPORT VALORI BANESTI

    ACHIZITIA DIRECTA a serviciilor de  transport,paza si depunere valori banesti a fost finalizata prin atribuirea Contractului de servicii nr.2 /03.01.2013 operatorului economic SC AUTOMATICSOFT SRL Cluj Napoca pentru tariful de 52 lei/transport . Valoarea estimata a contractului 23.088 lei fara TVA. Durata 12 luni.

    Publicat la: 7 ianuarie 2013

  • Achizitie directa hartie copiator si imprimante matriciale
    Publicat la: 19 decembrie 2012

  • Achizitie directa tonere
    Publicat la: 19 decembrie 2012

  • Achizitie furnituri birou
    Publicat la: 14 decembrie 2012

  • Achizitie directa produse electrice (tuburi neon, becuri)
    Publicat la: 14 decembrie 2012

  • Achizitie directa tonere
    Fisier asociat anuntului:
    atribuire_furnizare_tonere.pdf
    Publicat la: 10 decembrie 2012

  • Achizitie directa Servicii de transport si paza valori banesti

    Casa Judeteana de Pensii Cluj achizitioneaza prin Cumparare directa in SEAP „Servicii de transport si paza valori banesti ” .Conditiile de participare si cerintele solicitate sunt prezentate in documentatia de atribuire atasata anuntului.

    Publicat la: 10 decembrie 2012

  • Achizitie directa furnituri birou
    Fisier asociat anuntului:
    atribuire_furnituri-SC_SUPREMOFFICE.pdf
    Publicat la: 7 decembrie 2012

  • ACHIZITIE SERVICII DE CURATENIE

    Casa Judeteana de Pensii Cluj, cu sediul in Cluj Napoca str G. Cosbuc nr.2 , tel 0264-431010, fax 0264-450080  INVITA   toti potentialii ofertanti sa participe la selectia de oferte in vederea atribuirii contractului de prestari servicii de curatenie (cod CPV: 90910000-9).  Serviciile de curatenie urmeaza a fi prestate la sediul CJP Cluj si sediile secundare ale Caselor locale din municipiile Dej si Turda, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.Achizitia se va realiza in SEAP prin cumparare directa .

    Fisier asociat anuntului:
    DOC_ATRIBUIRE.doc
    Publicat la: 6 decembrie 2012

  • SITUATIA CONTRACTELOR ATRIBUITE IN 2012
    Fisier asociat anuntului:
    SITUATIA_CONTRACTELOR__2012.doc
    Publicat la: 5 decembrie 2012