Intrebare:
Din luna mai anul curent posta nu mai livreaza cuponul la adresa de domiciliu Doresc ca cuponul de pensie sa imi fie transmis in in format electronic pe adresa de e-mail
Din luna mai anul curent posta nu mai livreaza cuponul la adresa de domiciliu Doresc ca cuponul de pensie sa imi fie transmis in in format electronic pe adresa de e-mail
Raspuns:
Cupoanele de pensie sunt pastrate la Posta Romana timp de 2 ani. Pentru transmiterea cuponului de pensie electronic, trebuie să dețineți un cont în Portalul CNPP. În cazul în care nu aveți cont în Portalul CNPP( pasul 1): -primul pas necesar a fi efectuat este de a obține un cont online în Portalul CNPP, urmând pașii prevăzuți de “Procedura de obținere cont on-line” afișată pe site-ul CNPP, în fereastra “De ce să îmi fac cont?” care intra sub incidenta Regulamentului General privind Protectia Datelor(GDPR). Astfel, procedura pentru deschidere cont implică prezentarea titularului sau a mandatarului ( cu procura notariala in acest sens) la ghișeu. Exceptie fac persoanele care semnează utilizând semnătura electronică. În cazul în care dețineți cont în Portalul CNPP( pasul 2): -procedura prevede utilizarea unei cereri tip care se descarcă, se completează, se semnează și se transmite prin Portal, accesând secțiunea “Depunere cereri și documente” din cadrul domeniului “Comunicare cu publicul”. Pentru transmiterea documentului de informare prin funcționalitatea ce va fi introdusă în PORTAL, cererea va fi adaugată în PORTAL numai prin contul dvs. personal. Cererea NU se depune la casa de pensii. PRECIZĂRI: • în situația în care optați pentru transmiterea pe e-mail a documentului de informare, acest lucru se va putea realiza prin accesarea unui link de către dvs.. Acest link îl veți primi pe adresa de e-mail comunicată de dvs. la deschiderea contului în Portalul CNPP.
Cupoanele de pensie sunt pastrate la Posta Romana timp de 2 ani. Pentru transmiterea cuponului de pensie electronic, trebuie să dețineți un cont în Portalul CNPP. În cazul în care nu aveți cont în Portalul CNPP( pasul 1): -primul pas necesar a fi efectuat este de a obține un cont online în Portalul CNPP, urmând pașii prevăzuți de “Procedura de obținere cont on-line” afișată pe site-ul CNPP, în fereastra “De ce să îmi fac cont?” care intra sub incidenta Regulamentului General privind Protectia Datelor(GDPR). Astfel, procedura pentru deschidere cont implică prezentarea titularului sau a mandatarului ( cu procura notariala in acest sens) la ghișeu. Exceptie fac persoanele care semnează utilizând semnătura electronică. În cazul în care dețineți cont în Portalul CNPP( pasul 2): -procedura prevede utilizarea unei cereri tip care se descarcă, se completează, se semnează și se transmite prin Portal, accesând secțiunea “Depunere cereri și documente” din cadrul domeniului “Comunicare cu publicul”. Pentru transmiterea documentului de informare prin funcționalitatea ce va fi introdusă în PORTAL, cererea va fi adaugată în PORTAL numai prin contul dvs. personal. Cererea NU se depune la casa de pensii. PRECIZĂRI: • în situația în care optați pentru transmiterea pe e-mail a documentului de informare, acest lucru se va putea realiza prin accesarea unui link de către dvs.. Acest link îl veți primi pe adresa de e-mail comunicată de dvs. la deschiderea contului în Portalul CNPP.