Casa Judeteana de Pensii Cluj intentioneaza sa achizitioneze Servicii postale de distribuire a corespondentei (Anexa 2 la Legea nr.98/2016) pentru perioada 01.05.2022 – 31.12.2022. Achizitia se realizeaza in baza Normelor procedurale interne ,elaborate pentru categoria de Servicii sociale si alte servicii speciale incluse in Anexa 2 la Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.Documentatia de atribuire se gaseste atasata prezentului anunt.
CASA JUDETEANA DE PENSII Cluj in calitate de autoritate contractanta intentioneaza sa achizitioneze
„Servicii de arhivare,gestionare si consultare unitati arhivistice” apartinand CJP Cluj,pe perioada 01.04.2022-31.12.2022,
in conditiile si cu respectarea cerintelor documentelor achizitiei,atasate prezentului anunt.
Achizitia se finalizeaza cu atribuirea unui contract de servicii.
Casa Judeteana de Pensii Cluj invita operatorii interesati sa participe cu oferte la achizitia directa de Servicii de traducere autorizata in conditiile si cu respectarea cerintelor documentatiei de atribuire atasata. Achizitia se va finaliza cu atribuirea unui Contract de servicii pentru anul 2022.
Achizitia directa avand ca obiect „Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor (SSM) , protectia contra incendiilor si a exploziilor ” pe anul 2022, a fost atribuita urmatorului ofertant :
- IC PROTECT CONSULT SRL
Pretul ofertei financiare este de 4,35 lei fara tva,angajat/luna. Nota de evaluare se gaseste atasata anuntului.
Casa Judeteana de Pensii Cluj in calitate de autoritate contractanta initiaza achizitia directa, conform art.7 alin 5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, „Servicii in vederea asigurarii activitatii de securitate si sanatate in munca,aparare impotriva incendiilor si protectie civila” cu respectarea si in conditiile solicitate prin caietul de sarcini si a invitatiei de participare atasate.
Achizitia directa avand ca obiect „Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul din compunerea sistemului informatic” al CJP Cluj,a fost atribuita urmatorilor ofertanti :
- Lotul 1 MAS IT EXPERT srl cu oferta financiara de 6.700 lei fara tva
- Lotul 2 SC ORIZONT GROUP srl cu oferta financiara de 1.224,99 lei fara tva
- Lotul 3 KIT TECHNOLOGY srl cu oferta financiara de 1.040 lei fara tva
Nota de evaluare se gaseste atasata anuntului.
CASA JUDETEANA DE PENSII Cluj in calitate de autoritate contractanta initiaza achizitia directa, conform art.7 alin 5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, „Servicii de intretinere si reparatii pentru tehnica de calcul din compunerea sistemului informatic” cu respectarea si in conditiile solicitate prin caietul de sarcini si invitatia de participare atasate.
Achizitia directa avand ca obiect „Servicii de transport valori monetare „a fost atribuita urmatorului ofertant :
- AUTOMATIC SOFT SRL
Pretul ofertei financiare este de 53 lei/transport fara TVA .Nota de evaluare se gaseste atasata anuntului.
Achizitia directa avand ca obiect „Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmare antiefractie si interventie rapida „a fost atribuita urmatorului ofertant :
- NERA MURESAN SECURITY SRL
Pretul ofertei financiare este de 95 lei/luna/obiectiv fara TVA .Nota de evaluare se gaseste atasata anuntului.
Achizitia directa avand ca obiect „Servicii de inchiriere echipamente de copiere,imprimare,scanare „a fost atribuita urmatorului ofertant :
- COPY TEAM 2000 srl
Valoarea ofertei financiare este de 768 lei fara TVA abonament lunar.Nota de evaluare se gaseste atasata anuntului.