Intrebare de la gheorghe viorel cosara la data 08/01/17 12:53

Intrebare:
beneficiez de dreptul la pensie incepand cu data de 21.09.2016. Decizia de pensionare am primit-o in data de 13.12 2016. Deoarece eram angajat in acel moment (la doua societati simultan, cu doua contracte de munca pe durata partiala) am comunicat decizia acestor unitatii si cele doua contracte de munca au incetat. va rog sa-mi comunicati ce documente/acte trebuie sa prezint pentru recalcularea pensiei avand in vedere veniturile salariale realizate in perioada de dupa 21.09.2016 si pana la incetarea contractelor de munca. Multumesc anticipat.
Raspuns:
Doar daca beneficiati de pensie limita de varsta puteti solicita recalcularea pensiei sub aspectul perioadei lucrate dupa stabilirea drepturilor de pensie limita de varsta. In acest sens trbuie sa depuneti la Casa Locala de Pensii Turda  cerere de recalculare , cerere de solicitare stagiu de cotizare, adeverinte de vechime /Revisal de la cele 2 locuri de munca  , copia cartii de identitate si copie dupa decizia de pensie.