Vă aducem la cunoștință că în perioada 3-17 ianuarie 2025 se derulează la nivel central procedura de actualizare a parametrilor pentru anul 2025 în aplicația SICA, prin:
-introducerea calendarului pe anul 2025
-definirea parametrilor
-introducerea perioadelor contabile și de raportare pentru ianuarie 2025
În acest context, în perioada 3-17 ianuarie 2025 nu se efectuează operațiuni de încasări la casieria CJP Cluj privind plata contribuției de asigurări sociale de stat, nu se pot încheia contracte de asigurare socială, nu pot fi generate acte adiționale pentru modificarea sau încetarea acestora.
Se pot efectua plăți prin mandat poștal sau virament bancar în conturile:
-RO45TREZ21622210304XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Cluj, pe seama Casei Județene de Pensii Cluj, CUI 13582024, pentru contracte încheiate pentru viitor, în baza art.6 alin.(2) din Legea nr.360/2023;
-RO96TREZ21622210311XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Cluj, pe seama Casei Județene de Pensii Cluj, CUI 13582024, pentru contracte încheiate pentru perioade anterioare, în baza art.6 alin.(3) din Legea nr.360/2023.
! Pe ordinul de plată sau mandatul poștal se menționează obligatoriu numele și CNP-ul persoanei pentru care se face plata.