Începând cu data de 17.01.2022, Casa Judeţeană de Pensii Cluj va prelua cererile pentru acordarea biletelor de tratament, la instituţia noastră ghişeele 7 și 8. Cererile se pot înregistra și la Casele Locale de Pensii Turda și Dej dacă solicitanții au domiciliul în raza acestora.
Solicitanţii biletelor de tratament vor anexa obligatoriu formularului de cerere + declarație și următoarele documente:
– act de identitate (copie)
– cupon de pensie (copie)
– Adeverință eliberată de angajator cu venitul brut realizat, după caz ( original )
– documentul care permite acordarea gratuită a biletului de tratament (hotarârea comisiei de aplicare a prevederilor legii speciale a cărui beneficiar este solicitantul, certificat de handicap, program de recuperare , după caz – copie ).
Cererile se găsesc la ghișeele instituției sau se pot descărca de pe site-ul instituției noastre de la secțiunea formulare/ pensii.
NUMĂRUL DE ÎNREGISTRARE NU REPREZINTĂ UN CRITERIU LA ACORDAREA BILETULUI DE TRATAMENT
CONDUCEREA INSTITUȚIEI