SERVICIUL COMUNICARE
- Informații și consiliere pe probleme de pensii
- Verificare și înregistrare dosare de pensie limită de vârstă, anticipată, anticipată parțială, invaliditate, urmaș
- Înregistrare cereri pentru recalcularea pensiei
- Înregistrare cereri pentru acordarea pensiei de serviciu
- Înregistrare cereri pentru acordarea unor drepturi cuvenite în baza unor legi speciale
- Înregistrare cereri pentru trecerea la pensie limita de vârstă ( dacă este cazul)
- Informații privind plata pensiei
- Înregistrarea documentației pentru ajutorul de deces
- Înregistrarea documentației pentru pensia pe luna decesului
- Eliberare adeverințe cu plata pensiei pe luna decesului
- Înregistrare cerere reordonanțare pensie neîncasata
- Înregistrare cerere eliberare adeverințe pensie
- Eliberare adeverințe cu cuantumul pensiei
- Înregistrare cereri eliberare tichete de călătorie gratuite ( pentru legi speciale)
- Eliberare tichete de călătorie gratuite ( pentru legi speciale)
- Înregistrare cereri pentru eliberarea timpului util la pensie
- Eliberare adeverințe cu timpul util la pensie
- Înregistrare cereri schimb domiciliu
- Înregistrare cereri schimb nume
- Înregistrare cereri transfer pensie
- Înregistrare cereri sistare plata pensie
- Virare pensie în cont bancar
- Înregistrare cereri pentru eliberare adeverință cu stagiul de cotizare,
- Înregistrare adeverințe pensie urmaș
- Înregistrare sesizări, petiții pensie
- Înregistrare cereri pentru acordarea indemnizației conform Decret 118/1990 ( după ce se primește Hotărârea de la Agenția Județeană de Plăți si Inspecție Socială)
- Înregistrare acte de la angajatori
- Verificare și înregistrare dosare în conformitate cu Legea nr. 189/2000, cu modificările și completările ulterioare
|
GHIȘEUL NR.9
Luni – Joi: 800 –1400
Vineri: 800 – 1300
|
- Informații si consiliere pe probleme de pensii
- Verificare și înregistrare dosare de pensie limita de vârstă, anticipată, anticipată parțială, invaliditate, urmaș
- Înregistrare cereri pentru recalcularea pensiei
- Înregistrare cereri pentru acordarea pensiei de serviciu
- Înregistrare cereri pentru acordarea unor drepturi cuvenite în baza unor legi speciale
- Înregistrare cereri pentru trecerea la pensie limita de vârstă (dacă este cazul)
- Informații privind plata pensiei
- Înregistrarea documentației pentru ajutorul de deces
- Înregistrarea documentației pentru pensia pe luna decesului
- Eliberare adeverințe cu plata pensiei pe luna decesului
- Înregistrare cerere reordonanțare pensie neîncasata
- Înregistrare cerere eliberare adeverințe pensie
- Eliberare adeverințe cu cuantumul pensiei
- Înregistrare cereri eliberare tichete de călătorie gratuite (pentru legi speciale)
- Eliberare tichete de călătorie gratuite (pentru legi speciale)
- Înregistrare cereri pentru eliberarea timpului util la pensie
- Eliberare adeverințe cu timpul util la pensie
- Înregistrare cereri schimb domiciliu
- Înregistrare cereri schimb nume
- Înregistrare cereri transfer pensie
- Înregistrare cereri sistare plata pensie
- Virare pensie în cont bancar
- Înregistrare cereri pentru eliberare adeverință cu stagiul de cotizare,
- Înregistrare adeverințe pensie urmaș
- Înregistrare sesizări, petiții pensie
- Înregistrare cereri pentru acordarea indemnizației conform Decret 118/90 ( după ce se primește Hotărârea de la Agenția Județeană de Plăți si Inspecție Socială)
- Înregistrare acte de la angajatori
- Verificare și înregistrare dosare în conformitate cu Legea nr. 189/2000, cu modificările și completările ulterioare
|
GHIȘEUL NR.11
Luni – Joi: 800 –1400
Vineri: 800 – 1300
|
- Programare audiente
- Eliberare carnete de muncă si decizii pensii returnate
- Informații și consiliere pe probleme de pensii
- Verificare și înregistrare dosare de pensie limita de vârstă, anticiPata, anticiPata parțială, invaliditate, urmaș
- Înregistrare cereri pentru recalcularea pensiei
- Înregistrare cereri pentru acordarea pensiei de serviciu
- Înregistrare cereri pentru acordarea unor drepturi cuvenite in baza unor legi speciale
- Înregistrare cereri pentru trecerea la pensie limita de varsta ( daca este cazul)
- Informații privind plata pensiei
- Înregistrarea documentației pentru ajutorul de deces
- Înregistrarea documentației pentru pensia pe luna decesului
- Eliberare adeverințe cu plata pensiei pe luna decesului
- Înregistrare cerere reordonanțare pensie neîncasată
- Înregistrare cerere eliberare adeverințe pensie
- Eliberare adeverințe cu cuantumul pensiei
- Înregistrare cereri eliberare tichete de călătorie gratuite (pentru legi speciale)
- Eliberare tichete de călătorie gratuite (pentru legi speciale)
- Înregistrare cereri pentru eliberarea timpului util la pensie
- Eliberare adeverințe cu timpul util la pensie
- Înregistrare cereri schimb domiciliu
- Înregistrare cereri schimb nume
- Înregistrare cereri transfer pensie
- Înregistrare cereri sistare plata pensie
- Virare pensie în cont bancar
- Înregistrare cereri pentru eliberare adeverință cu stagiul de cotizare,
- Înregistrare adeverințe pensie urmaș
- Înregistrare sesizări, petiții pensie
- Înregistrare cereri pentru acordarea indemnizației conform Decret 118/90 ( după ce se primește Hotărârea de la Agenția Județeană de Plăți si Inspecție Socială)
- Înregistrare acte de la angajatori
- Verificare și înregistrare dosare în conformitate cu Legea nr. 189/2000, cu modificările și completările ulterioare
|
GHIȘEUL NR. 14/REGISTRATURĂ
Luni – Joi: 800 –1600
Vineri: 800 – 1300
|
Biroul Evidență Contribuabili
- Depunere declarații lunare rectificative
- Solicitare de eliberare a stagiului de cotizare
- Programări eliberări carnete de munca pentru beneficiarii de declarații și contracte de asigurare
- Declarații de asigurare (probleme referitoare la perioada înainte de 01.07.2012)
- Încheiere contracte de asigurare socială
- Rezilierea contractelor de asigurare socială
- Eliberare carnete de muncă pentru beneficiarii de declarații și contracte de asigurare socială
- Solicitare eliberare document E101 pentru persoanele care desfășoară muncă sezonieră în Germania
|
GHIȘEUL NR. 4
Luni – Joi: 800 –1400
Vineri: 800 – 1300
*în ultima zi lucrătoare din lună nu este program cu publicul |
Casierie
- Încasări contribuție de asigurări sociale, debite asigurați
- Plăți pensii și alte drepturi
|
GHIȘEUL NR. 6
Încasări: Luni – Vineri, între orele 8 00 – 1130
Plăți : Luni – Joi, între orele 13:15 – 14:45,
Vineri între orele 1200-1330
*În ultima zi lucrătoare din lună nu se fac plați și încasări prin casierie
|
Biroul Pensii Comunitare
Relații cu publicul |
GHIȘEUL NR. 5
Luni – Joi: 800 –1400
Vineri: 800 – 1300 |
Compartimentul Bilete de tratament
- Înregistrare cererii bilete de tratament și odihnă
- Eliberare bilete de tratament
|
GHIȘEELE NR. 7 și 8
Luni – Joi: 800 –1400
Vineri: 800 – 1300
Atenție!
Cererile aprobate se afișează la sfârșitul fiecărei serii pentru seria următoare iar încasarea și ridicarea biletului de tratament repartizat se face pana cel târziu cu 5 zile lucrătoare înainte de începerea seriei, după care se trece la redistribuirea biletelor de tratament neridicate
|
COMPARTIMENTUL DE EXPERTIZA MEDICALĂ
- Expertiză medicală și recuperare a capacității de muncă
|
Luni – Joi între orele 830 –1300
str. Moților nr. 19-21 |
COMISIA REGIONALĂ DE CONTESTAȚII
(pentru expertiză medicală)
|
Vineri între orele 830 –1300
str. Moților nr. 19 – 21
|
CASA LOCALĂ DE PENSII TURDA
Luni- Joi: 8.00 – 14.00
Vineri: 8.00 – 13.00
Vă rugăm să vă prezentați la ghișeu numai pentru solicitări urgente: depunerea dosarelor cazuri noi de pensie și recalculări care presupun necesitatea depunerii actelor în original (carnet de munca și adeverințe), înregistrarea dosarelor în conformitate cu Legea nr. 189/2000, cu modificările și completările ulterioare
Pentru alte solicitări vă rugăm să utilizați :
- poșta electronică turda.cluj@cnpp.ro
- serviciile poștale (expediați documente numai cu confirmare de primire)
- serviciile de curierat (expediați documente numai cu confirmare de primire)
Pentru informații vă stăm la dispoziție la telefon: +40.741.028.008, +40.264.316450 sau email: turda.cluj@cnpp.ro
Cabinetul de expertiză medicală Turda
Luni – Joi între orele 830 –1300
Telefon: 0264.592.170
e-mail: expertizacluj@cnpp.ro
CASA LOCALA DE PENSII DEJ
Luni – Joi: 8.00 – 14.00
Vineri: 8.00 – 13.00
Vă rugăm să vă prezentați la ghișeu numai pentru solicitări urgente: depunerea dosarelor cazuri noi de pensie si recalculări care presupun necesitatea depunerii actelor în original (carnet de munca si adeverințe), înregistrarea dosarelor în conformitate cu Legea nr. 189/2000, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru alte solicitări vă rugăm să utilizați :
- poșta electronică dej.dej@cnpp.ro
- serviciile poștale (expediați documente numai cu confirmare de primire)
- serviciile de curierat (expediați documente numai cu confirmare de primire)
Pentru informații vă stăm la dispozitie la telefon: +40.264.211669 / int.1 – stabiliri pensii, 2 – plăți pensii, 3 – verificări pensii, 4 – evidență contribuabili sau email: dej.dej@cnpp.ro
Cabinetul de expertiză medicală Dej
Luni – Joi între orele 830 – 1300
Telefon: +40.264.213059
e-mail: expertizacluj@cnpp.ro