Intrebare de la Carmen Ionescu la data 25/09/15 10:24

Intrebare:
Buna ziua, Referitor la depunere cerere pensionare : 1.Cat dureaza de la depunere cerere si pana la emitere decizie de pensionare? 2.Daca adresa de domiciliu permanent este diferita de adresa de pe cartea de identitate, ce s-ar putea face pentru a putea primi decizia de pensionare si apoi cupoanele de pensie pe adresa de domiciliu , indicata in cererea de pensionare in mod expres, si nu la cea de pe cartea de identitate? Va multumesc .
Raspuns:
Dosarele de pensie se proceseaza in ordinea inregistrarii la Casa de Pensii iar dupa emiterea deciziei , aceasta se trimite la domiciliu prin Posta Romana. Adresa de domiciliu este cea din cartea de identitate.In conformitate cu prevederile legale in vigoare ,orice modificare de adresa se anunta la Evidenta Populatiei . Daca dupa depunerea dosarului de pensie va schimbati adresa in cartea de identitate , trebuie sa anuntati in scris  si Casa de Pensii in termen de 15 zile conform Legii 263/2010.