Având în vedere trecerea de la starea de urgență la starea de alertă, începând cu data de 15.05.2020, Casa Județeană de Pensii Cluj își va desfășura activitatea astfel:
- Începând cu data de 15.05.2020 se reia activitatea de depunere a dosarelor de înscriere la pensie-cazuri noi, a cererilor de recalculare care presupun anexarea unor documente originale și a cererilor de acordare a ajutorului de deces, activitate care se rezumă strict la depunerea acestora și primirea numărului de înregistrare.
Programul este de luni până joi între orele 8.00-14.00, vineri între orele 8.00-13.00
- În ceea ce privește celelalte tipuri de servicii, recomandăm să se apeleze la poșta electronică, serviciile poștale/servicii de curierat, telefon, fax.
Coordonatele de contact ale instituției noastre:
Casa Judeteana de Pensii Cluj:
- Adresa poștală: Cluj Napoca, Str.George Cosbuc, nr.2
- POȘTĂ ELECTRONICĂ:
- office@pensiiCluj.ro
- comunicare.Cluj@cnpp.ro
- stagii.Cluj@cnpp.ro pentru: încheiere contracte de asigurare socială, rezilierea contractelor de asigurare socială, solicitare de eliberare a stagiului de cotizare, solicitare eliberare document E101 pentru persoanele care desfășoară muncă sezonieră în Germania
- Cluj.pi @cnpp.ro pentru pensii internationale
- Cluj.ambp@cnpp.ro pentru accidente de munca si boli profesionale
- TELEFON:
- 0730.014.325 –Audiențe telefonice Director Executiv Adjunct
- 0730.015.091-Audiențe telefonice Director Executiv Adjunct Direcția Stabiliri și Plăți Prestații
- 0730.711.008 -Audiente telefonice/Consiliere de specialitate
- 0264.598.088 -Audiente telefonice/Consiliere de specialitate, Informatii de interes general
- 0264.431.010 interior 142- Consiliere, Informatii de interes general
- 0264.431.010 interior 134– Informatii referitoare la stabilire pensii
- 0264.431.010 interior 134– Informatii referitoare la plăți pensii
- 0264.431.010 interior 109– Informatii referitoare la stabiliri pensii internationale
- 0264.431.010 interior 122– Informatii referitoare la evidenta contribuabili
- 0264.431.232 –Informații accidente de muncă și boli profesionale
- FAX:0264.450.080
Casa Locală de Pensii Turda:
- Adresa poștală: Mun.Turda, Str.Republicii, nr.15
- POȘTĂ ELECTRONICĂ: turda.Cluj@cnpp.ro
- TELEFON : 0264.316.450
Casa Locală de Pensii Dej :
- Adresa poștală: Mun.Dej, Str.1 Mai, nr.25
- POȘTĂ ELECTRONICĂ: Dej.Dej@cnpp.ro
- TELEFON : 0264.211.669 interior 1,2,3 sau 4
- Nu se fac plăți și încasări prin casieria instituției.
- Plata ajutorului de deces se face prin cont bancar sau mandat poștal.
- Contribuţia de asigurări sociale se poate achita prin mandat poştal sau prin virament cu ordin de plată în contul IBAN: RO45TREZ21622210304XXXXX, deschis la Trezoreria Mun. Cluj, pe seama Casei Judeţene de Pensii Cluj (CUI 13582024). Ordinul de plată se va completa astfel:
- la rubrica „BENEFICIAR” se va completa “Casa Judeţeană de Pensii Cluj”
- la rubrica „COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ” se va completa codul Casei Judeţene de Pensii Cluj, „13582024”;
- la rubrica „REPREZENTÂND” se va completa „contribuţia CAS, pentru NUMELE ŞI PRENUMELE ASIGURATULUI, urmat de CNP-ul acestuia.” Începând cu data de 09.01.2020 cuantumul contribuţiei de asigurări sociale este de 558 lei pe lună.
- Activitatea de solicitare si eliberare a biletelor de tratament balnear ramane în continuare suspendată până la noi reglemantări.
In vederea desfășurării controlate a activității de relații cu publicul, începând cu data de 15.05.2010 au fost luate următoarele măsuri:
- asigurarea unui flux controlat al publicului în spațiul destinat
- asigurarea triajului epidemiologic
- folosirea produselor dezinfectante
- obligativitatea respectării distanței sociale
- obligativitateaa folosirii protecției sanitare prin utilizarea măștilor și a mănușilor de protecție
- evitarea posibilelor aglomerări la sediul instituției
Pentru evitarea deplasării la sediul Casei Județene de Pensii Cluj și a evitării contactului direct cu personalul instituției în scopul protejării beneficiarilor sistemului public de pensii care reprezintă o categorie vulnerabilă, recomandăm în continuare utilizarea numerelor de telefon, adresele de e-mail puse la dispoziție in acest sens sau site-ul instituției de unde se pot descărca formularele necesare.